У S. T. A. L. K. E. R. 2 можна буде разимі способами проходити місії / фото GSC Game World

Останнім часом GSC Game World нечасто публікує інформацію про S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl. Але іноді представники студії відповідають на питання користувачів і діляться важливими подробицями. Нещодавно вони повідомили, що в прийдешньому сиквелі місії можна буде проходити різними способами.

Гравець під псевдонімом Meret поцікавився в офіційному співтоваристві S.T.A.L.K.E.R. 2 в Discord, чи буде в проекті продуманий стелс. Він бачив ролики, де показували проходження місій по стелсу в попередніх частинах франшизи. Тому користувачеві стало цікаво, чи збережеться ця особливість в новій частині.

Відповідь надійшла від McCulkin — менеджера GSC Game World зі зв'язків зі спільнотою.

"Досягати мети можна буде різними способами, і не завжди напролом. Механіка скритності важлива в Зоні, адже вона не любить шуму".

На поточний момент невідомо, як саме розробники реалізують стелс, і чи додадуть вони способи відволікати увагу супротивників.

S. T. A. L. K. E. R. 2 / фото GSC Game World

Що відомо про S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

  • Події сиквела розгорнуться в зоні відчуження Чорнобильської АЕС. Гра буде поєднувати елементи шутера від першої особи, хоррора і імерсивного симулятора.
  • Історія буде варіативною і відзначиться декількома кінцівками. У процесі проходження користувачам належить приймати рішення, які спричинять за собою наслідки.
  • S.T.A.L.K.E.R. 2 обзаведеться передовим штучним інтелектом і вдосконаленою системою симуляції життя A-Life 2.0. Завдяки їй персонажі, мутанти і тварини будуть взаємодіяти один з одним і з оточенням без участі гравця.
  • Ще планується реалізувати 30 видів зброї, динамічну зміну погодних умов, механіки виживання і багато іншого.