Останнім часом GSC Game World нечасто публікує інформацію про S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl. Але іноді представники студії відповідають на питання користувачів і діляться важливими подробицями. Нещодавно вони повідомили, що в прийдешньому сиквелі місії можна буде проходити різними способами.
Гравець під псевдонімом Meret поцікавився в офіційному співтоваристві S.T.A.L.K.E.R. 2 в Discord, чи буде в проекті продуманий стелс. Він бачив ролики, де показували проходження місій по стелсу в попередніх частинах франшизи. Тому користувачеві стало цікаво, чи збережеться ця особливість в новій частині.
Відповідь надійшла від McCulkin — менеджера GSC Game World зі зв'язків зі спільнотою.
"Досягати мети можна буде різними способами, і не завжди напролом. Механіка скритності важлива в Зоні, адже вона не любить шуму".
На поточний момент невідомо, як саме розробники реалізують стелс, і чи додадуть вони способи відволікати увагу супротивників.
Що відомо про S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl
- Події сиквела розгорнуться в зоні відчуження Чорнобильської АЕС. Гра буде поєднувати елементи шутера від першої особи, хоррора і імерсивного симулятора.
- Історія буде варіативною і відзначиться декількома кінцівками. У процесі проходження користувачам належить приймати рішення, які спричинять за собою наслідки.
- S.T.A.L.K.E.R. 2 обзаведеться передовим штучним інтелектом і вдосконаленою системою симуляції життя A-Life 2.0. Завдяки їй персонажі, мутанти і тварини будуть взаємодіяти один з одним і з оточенням без участі гравця.
- Ще планується реалізувати 30 видів зброї, динамічну зміну погодних умов, механіки виживання і багато іншого.