
Dairy MAX - організація, що представляє близько 700 молочних фермерів, - вирішила просувати молочні продукти серед покоління Z через Fortnite.
У рамках своєї цифрової ініціативи Level Unlocked, спрямованої на те, щоб розповісти молоді про "силу молока" в дусі їхнього сучасного способу життя, вони запустили у Fortnite Creative режим Diner Tycoon.
У цьому користувацькому режимі гравці збирають інгредієнти, готують страви з молочними продуктами, наймають працівників і розвивають свою закусочну. Загалом, нескладний симулятор бізнесу, в якому молоко, сир і молочні коктейлі відіграють ключову роль.
Це вже другий подібний проєкт Dairy MAX всередині Fortnite. Першим був Farm Tycoon, де гравець керував фермою. Тепер, за словами авторів, історія замикається в повний цикл: від ферми до столу, гра демонструє шлях молочної продукції від виробництва до споживача.
Варто зазначити, що це не єдина спроба молочної індустрії вийти на ігрову аудиторію: раніше ті ж організатори запускали кіберспортивний турнір The Milk Cup.
Раніше ми розповідали, що читер у Fortnite тепер винен Epic Games 175 тисяч доларів за шахрайство на турнірах. Раніше він уже виграв 6 тисяч доларів, завдяки читам.