Продюсера аніме Макото Сінкая бісить, що Голлівуд намагається зробити аніме з усього / Фото - Netflix

Аніме продовжує набирати популярність на Заході, але в самій індустрії до цієї хвилі інтересу ставляться не лише з радістю, а й з роздратуванням. Особливо коли мова заходить про голлівудські підходи до виробництва.

На нещодавньому івенті Machi Asobi засновник студії CoMixWave Films, що відома за фільмами Макото Сінкая, Норітака Кавагучі зізнався, що сам уже захлинається в контенті: "Занадто багато всього. Мені ще потрібно дивитися японські аніме і читати Shonen Jump [найпопулярніший в Японії журнал з мангою - прим. УНІАН]".

Але справжню прикрість озвучила його колега, голова міжнародного напряму Міє Оніші. За її словами, в Голлівуді аніме все частіше сприймають не як мистецтво, а як бюджетну альтернативу:

Відео дня

"Мене реально бісить, коли люди в Голлівуді запитують: 'А можна це зробити у вигляді аніме?' За цим завжди стоїть думка: 'Аніме ж дешеве'".

Вона навіть навела типовий приклад діалогу з голлівудським продюсером: "На зйомки фільму наживо потрібно 20 мільярдів єн. А ви не можете зробити це як аніме?".

Оніші підкреслює, що аніме - це не жанр, а метод анімації, і не потрібно його пхати скрізь, де хочеться.

Така реакція - відповідь на хвилю анімефікації західних франшиз. Уже були Star Wars: Visions, "Війна Рохіррімів" за "Володарем перснів". Така ж доля спіткала спочатку японські франшизи, які за підсумком багато в чому орієнтувалися на Захід, наприклад, Devil May Cry від Netflix.

Раніше ми розповідали, що Хідео Кодзіма заявив, що аніме за Death Stranding перебуває у виробництві. Серіал не буде переказувати гру.

Вас також можуть зацікавити новини: