
Віце-прем’єр-міністр, голова державної комісії зі з'ясування причин та обставин катастрофи Ан-26 у Харківській області Олег Уруський заявив, що у літака відмовив у роботі один з блоків системи управління двигуна і були грубі порушення у виконанні та організації польотів.
Про це він повідомив у Facebook після того, як заслухав доповідь голів трьох підкомісій з розслідування авіакатастрофи – авіаційної, льотної та технічної 6 жовтня у військовій частині А4104.
За його словами, за результатами дешифрування бортових самописців повністю відновлено трагічний шостий політ літака Ан-26Ш, а також встановлено зміст перемовин, як між членами екіпажу, так і з керівництвом польотів.
"Встановлена технічна причина нештатної роботи лівого двигуна та спрацювання датчика падіння тиску по "ВКМ" (вимірювач крутного моменту). Це сталося в наслідок відмови у роботі одного з блоків системи управління двигуна. Також розслідування засвідчило наявність грубих порушень, як у виконанні польотних завдань, так і в організації польотів загалом", - зазначив Уруський.
На даний час урядова комісія з розслідування причин катастрофи літака Ан-26Ш, яка сталася 25 вересня 2020 року у Харківській області, продовжує свою роботу.
Читайте такожУ Харкові вшанували загиблих у трагедії Ан-26 (фоторепортаж)
Авіакатастрофа під Харковом: що відомо
- Увечері 25 вересня в Харківській області поблизу Чугуєва під час тренувальних польотів зазнав катастрофи військовий літак Ан-26, на борту якого перебували 27 осіб - військові льотчики і курсанти університету Повітряних сил ім. Кожедуба. Вижив тільки один курсант.
- Державне бюро розслідувань назвало чотири версії катастрофи літака. Серед них - технічна несправність агрегатів літака, неналежне виконання обов'язків членами екіпажу, неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальними за управління польотами, та неналежне технічне обслуговування літака.
- Члени сімей загиблих військовослужбовців в результаті катастрофи Ан-26 отримають по 1 млн 576 тис. грн допомоги.