Клієнт став жертвою хитрої схеми шахраїв /Фото: 24 канал

У Києві на відділенні "Нової Пошти" вкрали iPhone, доставку якого замовив 24-річний житель столиці.

Про це повідомляє "Страна" з посиланням на власні джерела в правоохоронних органах.

Інцидент стався у вівторок, 15 червня, в київському відділенні на провулку Євгена Гуцала. За інформацією ЗМІ, хлопець прийшов забрати новий iPhone останньої моделі, який вже був оплачений, але на пошті його здивували. Там сказали, що він нібито свій товар вже забрав раніше. 

"Чоловік запитав, яким чином співробітники пошти ідентифікували лже-замовника, на що у відділенні відповіли: мовляв, той показав документи і назвав унікальний код одержувача з смс-повідомлення, яке відправляють тільки клієнтам", - пише видання.

Читайте такожУ Києві патрульний вибив телефон з рук жінки й потрапив на відео

Потерпілий клієнт звернувся в поліцію. Там своєю чергою відкрили кримінальну справу за ч. 1 ст. 190 КК України (Шахрайство). Максимальне покарання за цією статтею - до трьох років обмеження волі.

"Нова пошта" також прокомментувала інцидент:

"В одному з київських відділень Нової пошти дійсно відбувся інцидент з посилкою нашого клієнта. Служба безпеки компанії наразі проводить внутрішнє розслідування. Попередньо встановлено, що клієнт стикнувся з шахраями. Зокрема мала місце наступна схема: шахрай замовив телефон на одне з відділень Вінниці, але за ним не прийшов. За правилами компанії посилка повернулася назад відправнику. Проте шахрай випередив його і замість відправника, користуючись підробними документами, сам або за допомогою напарника забрав посилку з телефоном. Внутрішнє розслідування наразі триває. Після його завершення всі дані по цій справі компанія передасть до правоохоронних органів і всіляко сприятиме затриманню шахрая", - йдеться в заяві.

Вас також можуть зацікавити інші новини: