Танкер "Делфі" зазнав аварії у листопаді 2019 року / УНІАН

Про це у своєму Telegram-каналі написав міністр інфраструктури Владислав Криклій.

«Одна з приватних компаній звернулася з пропозицією здійснити роботи з підняття судна без використання державних коштів. Роботи з суднопійдому виконуватиме ТОВ «Краншип», а ТОВ «Бруклін-Київ» виступили з ініціативою профінансувати операцію, за що їм безмежно вдячні», - повідомив Криклій.

Читайте такожРоботи припинені: ситуацію з танкером Delfi визнано надзвичайною

За його словами, у понеділок, 10 серпня, був підписаний тристоронній договір між ОФ ДП «АМПУ», ТОВ «Краншип» та ТОВ «Бруклін-Київ».

Історія танкера "Делфі"

  • В листопаді 2019 року в Чорному морі біля Одеси на пляжі «Дельфін» зазнав аварії танкер «Делфі» (Delfi) з трьома українцями на борту. Щодо капітана було відкрито кримінальне провадження.
  • В результаті аварії було забруднено узбережжя, витоки нафтопродуктів почастішали з настанням літа.
  • Судновласник пообіцяв прибрати «Делфі» з пляжу «Дельфін» ще до 31 березня, згодом терміни переносилися. Останні спроби в кінці липня завершилися невдачею.
  • 23 липня АМПУ оголосила тендер на роботи з евакуації танкера, кінцевий термін подання пропозицій - 28 серпня, вартість - майже 24 млн 682 тис. грн.
  • 26 липня комісія з ТЕБ та НС Одеської ОДА визнала ситуацію з «Делфі» надзвичайною. Судновласнику відмовили в продовженні робіт. Чиновники кілька разів заявляли, що не виключають розрізання судна на місці аварії. Екологи та громадські працівники стверджують, що це може обернутися для Одеси катастрофою.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram