Рак міг принести людям як шкоду, так і користь в ході еволюції / фото naked-science.ru

Гени, які спричиняють рак, могли бути від початку характерними лише для рослин. І лише згодом передалися людям. Такого висновку дійшли вчені, які провели наймасштабніший у світі аналіз так званих «стрибучих генів». Вони виявили критично важливу роль елементу, відомого як L1, який, згідно з новими даними, передався людям близько 150 мільйонів років тому, пише The Telegraph.

Зовнішній код виявився особливо динамічним і з тих часів призвів до пришвидшення багатьох змін у людській еволюції. Без нього людство не пройшло б через важливі генетичні мутації, які призвели також до виникнення смертельних видів раку. Оскільки L1 увійшов у людський геном дуже давно, не можливо напевне визначити, коли цей елемент «перескочив» і іншого виду на людей. І що це був за вид від початку.