Легкомоторні літаки сьогодні використовуються здебільшого у спортивних цілях / фото wikipedia.org

Легкомоторні літаки можуть застосовуватися для боротьби з ворожими дронами в тилу, але для перехоплення крилатих ракет вони не годяться. Таку думку в інтерв'ю "Фокусу" висловив авіаційний експерт Анатолій Храпчинський.

Він зазначив, що такі літаки не можуть збивати крилаті ракети, оскільки ті літають із занадто високою швидкістю. Інші справа - збивати розвідувальні дрони типу "Орлан-10", або Zala, а також дрони-камікадзе "Шахед".

"Варіанти розглядаються. Те, що стало публічно відомо щодо використання Як-52, то це через збільшення використання росіянами розвідувальних БПЛА", - пояснив Храпчинський.

Відео дня

За його словами, легкомоторний літак, що перебуває в повітрі, не стане жертвою "дружнього вогню" з боку власної ППО, оскільки налагоджено координацію між наземними силами ППО та авіацією, зокрема завдяки системі розпізнавання "свій-чужий". До того ж на радарі, як пояснює фахівець, літак помітно відрізняється від ракети або БПЛА.

"Є деякі рішення, які дозволять нам ефективно відпрацьовувати. Як виникли "Шахеди", то ми вирішували їхню проблематику за рахунок мобільних груп. Так само і зараз будемо вирішувати з розвідувальними дронами. Рішення буде знайдено", - наголосив авіаексперт.

Знищення "Орлана" над Одесою

Як писав УНІАН, 27 квітня над Одесою було збито російський дрон-розвідник "Орлан-10". Для його ураження було використано легкомоторний спортивно-тренувальний літак Як-52.

Як пояснюють експерти, російські дрони-розвідники є дешевими "розхідниками", і витрачати на них дефіцитні ракети наземних комплексів ППО - занадто дорого. Вкрай складно збивати їх за допомогою реактивних винищувачів, зважаючи на велику різницю в швидкості. А ось повільний легкомоторний літак, озброєний автоматичною вогнепальною зброєю, може виконати таке завдання.

Вас також можуть зацікавити новини: