The Times викрила Russia Today у брехні, у Британії почали розслідування

14:22, 13 вересня 2016
1558 0

Британський медиарегулятор Ofcom почав розслідування щодо російського телеканалу Russia Today, запідозривши його у поширенні неправдивої інформації.

Фото novostimira.net

Про це пише британська газета The Times, яка викрила прокремлівський ЗМІ у брехні.

The Times вважає, що RT оголосив інформаційну війну компанії, що займається видобутком сланцевого газу, побоюючись, що інші країни відмовляться від російського природного газу.

Читайте такожПропагандистський канал "Росія 1" спіймали на явній брехні на захист Путіна (відео)

У сюжеті Russia Today про британську компанію Cuadrilla, яка займається розвитком технологій в галузі видобутку сланцевого газу, стверджується, що компанія викидала отруйні відходи на берегах Африки.

Як повідомляв УНІАН, у листопаді 2014 року Ofcom звинуватив RT в необ'єктивному висвітленні інформації про події в Україні і пригрозив відібрати ліцензію.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter