Ці поради неодмінно покращать ваше резюме / колаж УНІАН, фото ua.depositphotos.com

Писати резюме завжди непросто, наскільки б талановитим кандидатом ви не були. Ваші навички мають не тільки йти в ногу з часом, а і відповідати запитам компанії, на вакансію у якій ви претендуєте. 

Іноді рекрутери використовують програми автоматичного сканування резюме, які відсилають менеджерам з підбору персоналу найкращі заявки. Як потрапити в топ кандидатів? Відповідь доволі проста: використовуйте "правильні" навички. 

До переліку так званих мʼяких навичок (Soft skills), які неодмінно покращать ваше резюме, можна віднести такі:

Відео дня
  • здатність пристосовуватися до нових умов та вимог,
  • увага до деталей,
  • здатність комунікувати з людьми (ні, тут ідеться не про всіма улюблену комунікабельність), 
  • креативність,
  • здатність мислити критично,
  • досвід обслуговування клієнтів (не обовʼязково мати досвід продажу товарів – сюди підійде навіть консультація людей телефоном),
  • цифрові навички (у сучасному світі вже недостатньо просто "володіти компʼютером на рівні користувача", покажіть ваші сильні сторони),
  • лідерство, 
  • здатність організувати вашу роботу самостійно,
  • здатність швидко та ефективно вирішувати проблеми,
  • здатність працювати в команді,
  • тайм-менеджмент.

Невеличка порада: сухими фразами із цього списку вже навряд чи когось здивуєш. Намагайтеся надавати конкретні приклади, де ви використали цю навичку і як вона вам допомогла. Також зовсім не обовʼязково копіювати всі ці пункти у своє резюме – беріть те, що відповідає вимогам до кандидата на посаді, на яку ви претендуєте.

Ну і, звісно, не варто забувати про Hard skills – це ті навички, без яких вашу роботу просто неможливо виконати. Наприклад, інженер програмного забезпечення не отримає роботу, якщо працював кухарем і не проходив жодних курсів з програмування, а випускник ІТ-спеціальності навряд чи зможе отримати роботу лікаря-хірурга без відповідної освіти та диплома медичного університету.

Це питання може призвести до провалу на співбесіді: як відповісти

Багато роботодавців просять рекрутерів тестувати кандидатів за допомогою каверзних питань. Одне з таких – як ви справляєтеся з невдачами. 

Чомусь люди вважають, що відкрито казати про свої помилки під час співбесіди – це шлях до відмови. Проте реальність працює інакше. Якщо ви скажете, що ніколи не помилялися, вам просто ніхто не повірить. 

Найкращий спосіб відповісти на це питання, аби справити позитивне враження, – відповісти чесно. Проте не варто рити собі яму: назвіть помилку, якої припустилися, опишіть ситуацію, який урок ви з неї винесли, що змінили. Так ви покажете, що не просто помиляєтеся, а – найголовніше – робите з цього висновки і покращуєте свою роботу.

Вас також можуть зацікавити новини: