
Писати резюме завжди непросто, наскільки б талановитим кандидатом ви не були. Ваші навички мають не тільки йти в ногу з часом, а і відповідати запитам компанії, на вакансію у якій ви претендуєте.
Іноді рекрутери використовують програми автоматичного сканування резюме, які відсилають менеджерам з підбору персоналу найкращі заявки. Як потрапити в топ кандидатів? Відповідь доволі проста: використовуйте "правильні" навички.
До переліку так званих мʼяких навичок (Soft skills), які неодмінно покращать ваше резюме, можна віднести такі:
- здатність пристосовуватися до нових умов та вимог,
- увага до деталей,
- здатність комунікувати з людьми (ні, тут ідеться не про всіма улюблену комунікабельність),
- креативність,
- здатність мислити критично,
- досвід обслуговування клієнтів (не обовʼязково мати досвід продажу товарів – сюди підійде навіть консультація людей телефоном),
- цифрові навички (у сучасному світі вже недостатньо просто "володіти компʼютером на рівні користувача", покажіть ваші сильні сторони),
- лідерство,
- здатність організувати вашу роботу самостійно,
- здатність швидко та ефективно вирішувати проблеми,
- здатність працювати в команді,
- тайм-менеджмент.
Невеличка порада: сухими фразами із цього списку вже навряд чи когось здивуєш. Намагайтеся надавати конкретні приклади, де ви використали цю навичку і як вона вам допомогла. Також зовсім не обовʼязково копіювати всі ці пункти у своє резюме – беріть те, що відповідає вимогам до кандидата на посаді, на яку ви претендуєте.
Ну і, звісно, не варто забувати про Hard skills – це ті навички, без яких вашу роботу просто неможливо виконати. Наприклад, інженер програмного забезпечення не отримає роботу, якщо працював кухарем і не проходив жодних курсів з програмування, а випускник ІТ-спеціальності навряд чи зможе отримати роботу лікаря-хірурга без відповідної освіти та диплома медичного університету.
Це питання може призвести до провалу на співбесіді: як відповісти
Багато роботодавців просять рекрутерів тестувати кандидатів за допомогою каверзних питань. Одне з таких – як ви справляєтеся з невдачами.
Чомусь люди вважають, що відкрито казати про свої помилки під час співбесіди – це шлях до відмови. Проте реальність працює інакше. Якщо ви скажете, що ніколи не помилялися, вам просто ніхто не повірить.
Найкращий спосіб відповісти на це питання, аби справити позитивне враження, – відповісти чесно. Проте не варто рити собі яму: назвіть помилку, якої припустилися, опишіть ситуацію, який урок ви з неї винесли, що змінили. Так ви покажете, що не просто помиляєтеся, а – найголовніше – робите з цього висновки і покращуєте свою роботу.