Тренер з етикету назвала найвдалішу фразу для завершення розмови /  ua.depositphotos.com

Ви, напевно, чули про важливість першого враження. Однак експерт з етикету Джаміля Мусаєва, вважає, що остаточне враження, яке ви справляєте під час взаємодії з людиною, не менш важливе.

"Люди схильні запам'ятовувати перше і останнє, що ви сказали, тому ваші заключні слова можуть суттєво вплинути на те, як вони сприйматимуть усю взаємодію - або покращити враження, або погіршити", - розповіла вона виданню Parade.

Знайти слова, щоб завершити розмову, може бути досить складно. Однак Мусаєва поділилася своїми порадами, як правильно закінчити будь-яку розмову.

Відео дня

Найкраща фраза для завершення розмови

Найкращий спосіб завершити розмову, на думку експертки з етикету, - сказати: "Дякую за ваш час".

Далі вона пропонує зробити комплімент про те, що вам сподобалося під час спілкування.

"Наприклад, ви можете сказати: "Дуже дякую за те, що ви були чудовим слухачем. Мені дуже сподобалося ділитися з вами своєю історією. Сподіваюся побачити вас знову", - каже Мусаєва.

Вона також радить завжди давати дуже коротке пояснення свого відходу, наприклад, необхідність зустрітися з колегою, піти додому або відповісти на діловий дзвінок. Це покаже людині, що ви йдете не тому, що вона вам набридла, а тому, що у вас є інші справи.

Експертка також пропонує три інші чудові фрази для завершення розмови

1. "Мені потрібно наздогнати колегу до закінчення заходу, але мені дуже сподобалася наша розмова".

Ця фраза коротка, але все ж пропонує пояснення.

2. "Дякую, що поділилися зі мною своїми думками про Х".

Ця фраза показує, що ви слухали і вам не байдуже, що співрозмовник говорить.

3. "Мені дуже сподобався ваш погляд на проблему Х".

Похвалити співрозмовника за те, що він зробив свій внесок у розмову, також допоможе вам справити на нього сильне і довготривале враження.

Слова, які ви використовуєте, важливі, але тіло також розповідає історію

Часто, коли людина намагається втекти, Мусаєва помічає, що вона починає відвертатися від співрозмовника.

"Коли прощаєтеся, залишайтеся в просторі співрозмовника, поки повністю не підете", - рекомендує Мусаєва. 

Що не можна робити, завершуючи розмову

Хоча завершити розмову, назвавши причину свого відходу, - хороша ідея, Мусаєва застерігає, що не варто з цим переборщувати.

"Ніколи, ніколи не закінчуйте розмову, натякаючи на те, що хтось інший важливіший", - каже Мусаєва. Наприклад, кажучи: "О, [ім’я] щойно приїхав. Мені треба його застати".

Це може змусити людину, з якою ви розмовляєте, відчути себе недооціненою.

Замість цього  краще скажіть щось на кшталт: "Було приємно з вами поспілкуватися, але я не хочу забирати ваш час. Я збираюся поспілкуватися з іншим колегою". Такий підхід є шанобливим і визнає важливість співрозмовника, не применшуючи його цінності.

Психологи назвали три фрази, які підкреслюють вашу впевненісь і безпечність. Це: "Я можу впоратися з тим, що трапляється на моєму шляху", "Ні" і "Мені потрібен час".

Вас також можуть зацікавити новини: