У них напівпрозора шкіра без помітної луски / фото naked-science.ru

Новий вид риб, що отримав назву Pseudoliparis swirei, здатний вижити навіть у найглибшому океанічному жолобі планети — в Маріанській западині. Максимальна глибина, на якій вченим вдалося виловити цих риб, склала 7 тис. 966 метрів.

Вперше невідомий вид в Маріанській западині помітили в 2014 році, зараз він отримав офіційну назву та опис, передає Naked Science.

Вид належить до сімейства липарових, або морських слимаків. До цього сімейства входять понад 330 видів риб, які мешкають у всіх океанах, від Арктики до Антарктики. До нього належить й попередній вид-рекордсмен: риб Pseudoliparis amblystomopsis знайшли на максимальній глибині 7703 м.

Читайте такожГігантського ската з отруйним шипом показали на відео

У період з 2014 по 2017 рік дослідники виловили в Маріанській западині 37 риб, яких згодом зарахували до нового виду Pseudoliparis swirei. Довжина тіла риб становила 10-15 сантиметрів. У них напівпрозора шкіра без помітної луски, крізь неї можна розрізнити внутрішні органи. Щоб переконатися в тому, що риби не відносяться до якого-небудь з відомих видів, вчені проаналізували ДНК і порівняли її з ДНК морських слимаків видів Notoliparis kermadecensis і Notoliparis stewarti.

Ці риби також здатні жити на вражаючій глибиною: використані зразки виловили в жолобі Кермадек у південно-західній частині Тихого океану. Крім того, вчені порівняли будову нутрощів риб, їх досліджували за допомогою комп'ютерної томографії.

Як повідомляв УНІАН, біля берегів португальського Алграве вчені виловили доісторичну акулу-монстра. У неї 300 зубів, її довжина сягає 1,5 метра.