/фото pixabay.com

Мільйонам автовласників доводиться стикатися з необхідністю відвідувати автомайстерні щонайменше раз на рік, і для багатьох це стає джерелом серйозного занепокоєння. Похід в автосервіс часто схожий на "мінне поле" з незрозумілих термінів і постійного страху бути ошуканим.

Опитування, проведене серед британських водіїв, показало, що 23% відчували, що їх ошукали під час обслуговування автомобіля, а 25% відчували тривогу вже під час входу в автосервіс, пише Sky News.

Є щонайменше 7 основних ознак, які сигналізують про недобросовісного механіка.

Відео дня

1. Нездатність пояснити проблему простою мовою

Якщо механік не може пояснити проблему так, щоб ви зрозуміли, це тривожний знак. Використання надмірно технічного жаргону без пояснень або ухильність при проханні про роз'яснення - серйозне порушення.

Особливу увагу слід приділити покровительським фразам, наприклад, "це складно" або "ви все одно не зрозумієте", коли ви просите подробиці про ремонт.

2. відмова надати письмовий кошторис

Це дуже тривожний знак! Будь-який поважаючий себе механік зобов'язаний надати письмовий кошторис на роботи, вартість яких перевищує базове обслуговування. Усні розцінки залишають простір для "непорозумінь", які, як правило, завжди на користь автосервісу.

3. Кошториси сильно різняться при повторних зверненнях

Якщо ви повертаєтеся в той самий сервіс зі схожою проблемою і отримуєте кошторис, що кардинально відрізняється, поставте запитання про причини. Хоча ціни на запчастини можуть коливатися, різкі відмінності у вартості робіт або підході до ремонту вказують на непослідовну цінову політику.

"Професійні майстерні підтримують єдину структуру ціноутворення. Якщо цього місяця вони виставляють вам рахунок на £200 за обслуговування, а наступного - £500 за ту саму роботу, щось тут не так", - пояснює менеджер із роботи з постачальниками Ovoko Казімерас Урбонас. Зберігайте записи про попередні ремонти та кошториси, щоб виявляти такі розбіжності.

4. Наполягання на негайному ремонті

Дійсно термінові ремонти існують, але остерігайтеся агресивного тиску, який не дає вам часу подумати або отримати другу думку. Нечесні механіки часто створюють неправдиву терміновість, щоб перешкодити вам порівняти пропозиції в інших місцях.

Будьте особливо обережні, якщо вам заявляють, що вашою машиною "небезпечно керувати", але водночас дозволяють вам виїхати на ній після оплати їхнього дорогого ремонту.

5. Відмова показати замінені деталі

Якщо ви платите за заміну деталей, ви маєте повне право побачити те, що було знято з вашого автомобіля. Механіки, які відмовляються задовольнити це прохання або заявляють, що вже утилізували деталі, можливо, взагалі нічого не міняли.

6. Виявлення "термінових" проблем під час планового ТО

"Хороша практика - попросити їх показати вам кожну виявлену проблему. За можливості зробіть фотографії та не відчувайте тиску, що вимагає негайно схвалити всі роботи", - радить Урбонас.

Розгляньте можливість отримання другої думки, особливо якщо додатковий ремонт коштує дорожче за сам автомобіль.

7. Завищена вартість запчастин

Хоча механіки заслуговують на справедливий прибуток на запчастинах, деякі завищують ціни до необґрунтованих рівнів. Вивчіть в інтернеті базові ціни на поширені запчастини, щоб зрозуміти, який рівень цін справедливий.

Запитуйте деталізовані кошториси, в яких вартість запчастин відокремлена від вартості робіт, і не соромтеся ставити запитання, якщо ціни здаються надмірними.

Інші цікаві новини про автомобілі та їх обслуговування

Раніше УНІАН повідомляв, що було названо 5 поширених помилок, які вбивають батарею електрокара. Головне пам'ятати - щоденна зарядка електромобіля до повного заряду може швидко зношувати батарею.

Крім того, ми також розповідали, чому не можна "кидати" машину на десятиліття. Машини - це механізми, створені для руху. Їм потрібні тертя, тепло і робота, щоб залишатися "здоровими".

Вас також можуть зацікавити новини: