Ілюстрація REUTERS

Державний "Ощадбанк" попередив клієнтів про телефонних шахраїв, які після недавньої масової кібератаки почали телефонувати клієнтам банку.

Читайте такожНБУ після кібератаки пропонує посилити вимоги до інформаційної безпеки банків

"Злочинці вирішили скористатися недавньою кібератакою і активізували дзвінки нібито від співробітників банку. Кажуть, начебто бази втрачені, і потрібно надати персональні дані для їх відновлення", - йдеться в повідомленні на сайті банку.

Відео дня

"Ощадбанк" підкреслив, що співробітники банку ніколи не телефонують клієнтам для отримання персональних даних. Крім того, у банку зазначили, що після кібератаки безпека та конфіденційність всіх банківських даних, в тому числі клієнтських, збережена.

Як повідомляв УНІАН, 27 червня ряд українських банків і компаній зазнали зовнішньої хакерської атаки, в результаті чого мали труднощі з обслуговуванням клієнтів. Зокрема, про обмежений режим роботи відділень повідомили державні банки «Ощадбанк» і «Укргазбанк».

Згодом, з 3 липня, відділення та сервіси банків відновили роботу в звичайному режимі, при цьому банкіри заявили, що основні системи і клієнтські кошти не постраждали. Однак експерти припускають, що втрати економіки України в результаті хакерської атаки можуть становити близько 0,5% річного ВВП країни.