Чат-бот запущено в месенджері Telegram / Фото УНІАН Володимир Гонтар

Державна служба з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів запустила в тестовому режимі чат-бот в месенджері Telegram для прийому скарг про порушення прав покупців.

Про це йдеться в повідомленні відомства.

Читайте такожКожен другий українець почав користуватися електронними послугами - опитування

"Українці зможуть поскаржитися на порушення їхніх прав за кілька кліків. Тепер не потрібно відправляти листи або втрачати час в чергах на прийом", – йдеться в повідомленні.

Для того, щоб залишити звернення, потрібно вказати дані заявника, вибрати тип звернення (заява, скарга, пропозиція) і викласти суть питання. Після цього необхідно буде відповісти на додаткові питання. До заяви можна додавати фото або документи.

У Держпродспоживслужбі зазначили, що після завершення тестового періоду функціонал чат-бота вдосконалять.

Цифровий формат

Держспоживслужба має намір надавати послуги в цифровому форматі. Зокрема, готуються чотири масштабні проекти з цифровізації - оцифровка електронного реєстру потужностей операторів ринку, введення електронних ветеринарних сертифікатів, цифровізація фітосанітарних послуг і процесів, а також розробка онлайн платформи для представлення і відстеження скарг споживачів.

Головні новини України та світу на ранок 26 березня