Американська технологічна компанія Facebook запустила 12-тижневу програму підтримки стартапів в області онлайн-торгівлі Commerce Accelerator, приєднатися до якої зможуть проекти з Латинської Америки, Африки, Близького Сходу та Європи.
Про це повідомила прес-служба компанії у своєму офіційному блозі.
Читайте такожВерховний суд Бразилії оштрафував Facebook на $368 тисяч
Відбір учасників
Зокрема, компанія відбере 60 проектів-учасників, чиї творці зможуть пройти безкоштовне навчання з індивідуальним супроводом ментора від компанії, а також отримають доступ до продуктів Facebook.
Фінансування не буде
У Facebook підкреслили, що програма не передбачає фінансування проектів.
Крім цього, компанія запустила програму Connectivity, приєднатися до якої зможуть стартапи з Північної та Південної Америки, і яка буде зосереджена на пошуку рішень для поліпшення доступності інтернету.
Facebook - американська технологічна компанія, що володіє однойменною соціальною мережею. Станом на березень 2020 року користувачами соцмережі є понад 2 млрд осіб. Засновником і генеральним директором компанії є Марк Цукерберг.
Хронологія подій
У січні 2020 року виступаючи в рамках Всесвітнього економічного форуму в Давосі, мільярдер і фінансист Джордж Сорос заявив, що Facebook, цілком можливо, діє в змові з президентом Дональдом Трампом, щоб забезпечити його переобрання на новий термін.
14 липня 2020 року Фонд Джорджа Сороса «Open Society Foundation» виділив $ 220 млн на підтримку правозахисних організацій, які відстоюють права афроамериканців.
Основна частина суми - $ 150 млн - була виділена в якості 5-річних грантів організаціям, що ведуть правозахисну роботу для жителів афроамериканських громад. Серед грантоотримувачів зазначені такі великі організації як «Black Voters Matter» і «Repairs of the Breach».
20 липня компанія Walt Disney різко скоротила свої витрати на рекламу в соцмережі Facebook, зокрема перестала рекламувати там свій стрімінговий сервіс Disney +.
30 липня Конгрес США звинуватив технологічних гігантів у зловживанні владою. Юридичний комітет Конгресу США провів слухання, під час яких глави Amazon, Facebook, Apple і Google понад п'ять годин відповідали на поставлені їм запитання.