Денніс Муйленбург / REUTERS

Президент і головний виконавчий директор корпорації Boeing Денніс Муйленбург пішов у відставку, його місце посяде нинішній голова ради директорів компанії Девід Келхун.

Келхун очолить Boeing з 13 січня 2020 року. При цьому він залишиться в складі ради директорів компанії, передає BBC.

Мюленбург залишає посаду СЕО і раду директорів негайно, йдеться в заяві компанії. Протягом перехідного періоду виконувати обов'язки гендиректора буде головний фінансовий директор компанії Грег Сміт.

Відео дня

"Рада директорів вирішила, що зміна керівництва необхідна для відновлення впевненості в тому, що компанія рухається вперед, оскільки вона працює над поліпшенням відносин із регулюючими органами, клієнтами та іншими зацікавленими сторонами", - йдеться в релізі.

Зміна керівництва Boeing відбувається на тлі ситуації, пов'язаної з припиненням польотів авіалайнерів моделі 737 Max.

Читайте такожСША позбавили компанію Boeing права видавати сертифікати на 737 MAX

Нагадаємо, 29 жовтня 2018 року пасажирський Boeing 737 Max авіакомпанії Lion Air впав у море за кілька хвилин після вильоту з аеропорту Джакарти, загинули всі 189 осіб, що знаходилися на борту. Це була перша катастрофа новітньої моделі одного з найпопулярніших у світі літаків.

Через п'ять місяців за схожих обставин розбився ще один Boeing 737 Max - в Ефіопії, після чого експлуатація літаків цієї моделі була припинена по всьому світу.

Розслідування катастрофи в Ефіопії ще не завершено; звіт про катастрофу в Індонезії був оприлюднений 25 жовтня, він зайняв 353 сторінки. У ньому наголошується, що до авіакатастрофи призвела низка проблем, порушень та помилок - як з боку компанії-виробника, так і перевізника і його пілотів.

Індонезійські слідчі прийшли до висновку, що причиною падіння літака стали механічні та конструктивні проблеми в системі поліпшення характеристик маневрування (Maneuvering Characteristics Augmentation System, MCAS) - вона у фоновому режимі коректувала дії пілота.

У Конгресі США восени відбулися слухання, на яких було оголошено, що американська авіаційна влада після катастрофи 737 Max в Індонезії в жовтні 2018 року була поінформована про ризик повторення інциденту.

Також, аналіз, проведений Федеральним управлінням цивільної авіації США, показав, що за подальший час експлуатації літака могло статися не менше десятка таких же катастроф, якщо в конструкцію 737 Max не будуть внесені зміни.

16 грудня Boeing оголосила, що з січня 2020 року припинить виробництво лайнерів серії 737 Max.