У Київському метрополітені розповіли, як епідемія вплинула на завантаженість підземки / REUTERS

Пандемія коронавірусу призвела до того, що завантаженість Київського метрополітену впала до 40% від максимально можливого пасажиропотоку.

Читайте такожУ Чернігові не зупинятимуть громадський транспорт попри "червону" карантинну зону

Про це під час онлайн-конференції заявила заступник начальника метрополітену Наталія Макогон.

"Зараз конкретно пасажиропотік впав, пандемія, людей їздить менше. Ми не завантажені відсотків на 60, можна ще дозавантажувати. Але до пандемії метрополітен працював на 90%. При можливості перевезення 2 мільйонів пасажирів ми в деякі пікові моменти – засипало снігом, люди залишили машини та прийшли всі в метро - ми перевозили 1,7-1,8 мільйона, і це дуже відчувалося", - сказала вона.

При цьому вона додала, що для столичного метрополітену все ще критичною є проблема будівництва нової гілки, щоб розвантажити експлуатовані 52 станції.

"У нас є технічна здатність інтервалу. У нас мінімальний інтервал – 90 секунд в пікові години. І це не наша гордість, а критична необхідність, тому що навіть при тому, що пасажиропотік впав, він залишається досить високим. Є такий фактор завантаженості, коли пасажиропотік ділиться на кількість станцій. Він у нас один з найвищих в Європі точно. Серед середніх метрополітенів ми будемо в топі, тому що тієї кількості станцій, які є в Києві, не вистачає", - сказала вона.

Що цьому передувало

  • 30 Квітня Кличко заявив, що будівництво гілки столичного метро на Виноградар перейшло в активну фазу.
  • Він зазначив, що будівельники розпочали останній етап підготовки тунелепрохідницького механізованого комплексу.
  • "З його допомогою за півроку мають прокласти тунелі від майбутньої станції "Мостицька" до станції "Сирець". Роботи з будівництва нових станцій і перегонів метро на Виноградар тривають на всіх майданчиках", - сказав тоді Кличко.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram