
Блогер настільки втомився від постійних мікротранзакцій і нав'язливої реклами у файтингу MultiVersus, що вирішив здобути диплом юриста, аби довести, що дії Warner Bros. у грі - незаконні.
Контент-мейкер під ніком WhyDo написав у X ( колишній Twitter), що він вступив до юридичного університету, до зарахування в який він готувався 5 місяців. Головною причиною такого рішення він назвав MultiVersus: "Multiversus - зло, яке змінило хід мого життя".
WhyDo за сумісництвом ще й автор однойменного YouTube-каналу. Півроку тому він випустив ролик під назвою "Дуже весела, дуже зла катастрофа", де розбирав спірні моменти файтингу MultiVersus. Зокрема, він заявив, що Warner Bros. прямо порушує закони щодо захисту споживачів.
Як приклад він навів рекламні банери в грі, які пропонують забрати якусь нагороду, але насправді ведуть гравця на сторінку доната. Це підпадає під статтю про неправдиву рекламу, зазначає WhyDo. Ще більш серйозне звинувачення: у грі є баг, за якого нові скіни купуються без згоди гравця. Warner Bros. не поспішає виправляти цю помилку, а також відмовляє всім користувачам у поверненні коштів через те, що гравець нібито сам винен, що випадково придбав косметику.
Раніше ми розповідали, що автор старого мема з 2005 року змусив Warner Bros. видалити рекламу MultiVersus з використанням його роботи. Корпорація не запитала дозволу на публікацію матеріалів із Charlie the Unicorn.