
Трой Бейкер розповів, що спочатку сумнівався у своїх силах зіграти Джоела Міллера в The Last of Us.
На панелі GalaxyCon New Orleans 2025 він зізнався, що коли отримав роль, його охопило відчуття цілковитої неготовності, як якби він погодився стрибнути з тарзанки, але перед стрибком зрозумів, що тіло йому цього не дозволить. Саме такі почуття, за його словами, викликав проєкт Naughty Dog.
Він згадував, як на етапі знайомства зі сценарієм жартував разом з Ешлі Джонсон - виконавицею ролі Еллі - що якщо The Last of Us виявиться провалом, то це буде винятково їхня вина. Але все обернулося інакше - проєкт став поворотним моментом у його кар'єрі.
Бейкер зазначив, що саме роль Джоела навчила його важливої речі: не намагатися переконувати аудиторію у своїх акторських здібностях. Замість цього він сконцентрувався на тому, щоб просто бути живою людиною, для якої те, що відбувається, не гра, а життя. Цей підхід він досі застосовує в інших проектах:
"Мені просто потрібно було зрозуміти, що Джоел не знає, що він персонаж гри, а це всього лише один з етапів його життя. Я засвоїв урок і досі застосовую його на практиці".
Раніше ми розповідали, що спочатку Трой Бейкер відмовився від ролі Індіани Джонса через велику відповідальність. На роль Джонса в Indiana Jones and the Great Circle претендували понад тисячу акторів.