Кодзіма не звертає увагу на критику від гравців / Фото - Kojima Productions

Хідео Кодзіма підтвердив очевидне: він не прагне робити ігри, які сподобаються всім. Це чітка творча позиція, яку він відстоює вже багато років, від Metal Gear до Death Stranding.

В інтерв'ю журналу Edge геймдизайнер пояснив, як ставиться до критики. Він справді дослухається до відгуків про геймплейні речі на кшталт управління або темпу камери. Але що стосується тем, сюжетів або "дивних" механік, - тут Кодзіма непохитний:

"Я не змінюю історії або ідеї під зворотний зв'язок. Звичайно, я хочу, щоб люди грали в мої ігри, але мені нецікаво робити щось, що сподобається всім".

Він також розповів, що близько 60% учасників плейтестів назвали Death Stranding поганою грою. Однак, на його думку, це хороший баланс: якщо всім усе подобається, значить, продукт занадто усереднений. А ось спірні емоції - показник того, що гра зачіпає.

Відео дня

Після звільнення з Konami та двох десятків років роботи над Metal Gear його першим проєктом став саме Death Stranding. Гра, яку мало хто міг би уявити у форматі AAA: симулятор доставки, філософія та битви з монстрами, від яких можна захиститися гранатами з сечею.

Реліз Death Stranding 2 заплановано на 26 червня. Гра стане ексклюзивом Playstation 5.

Раніше Кодзіма розповів, коли чекати на його наступну гру після Death Stranding 2. За словами геймдизайнера, його проєкт Physint вийде не раніше, ніж через 5-6 років.

Вас також можуть зацікавити новини: