
Ветеран ігрової індустрії Коджі Сугімото, який працював над Chrono Trigger, Xenogears та Final Fantasy, розкритикував моду на штучне відтворення візуальних багів старих ігор.
Зокрема він має на увазі характерне для першої Playstation спотворення відображення текстур (affine texture warping). Цей ефект виникав через обмеження заліза: плоскі текстури "пливли" і тремтіли, якщо дивитися на них під кутом.
Приводом для коментаря став твіт Unity Japan про новий інструмент у рушії, що спрощує розробникам емуляцію цього ефекту: "Свого часу ми докладали масу зусиль, часто даремно, щоб уникнути спотворення текстур, а тепер це називають "стилем"", - написав Сугімото.
Він нагадав і про своє більш жорстке висловлювання 2019 року: "Це огидно. Я витратив так багато робочих годин даремно, намагаючись обійти цю проблему. Не розумію, що може бути цікавого в її відтворенні".
Раніше один із творців Doom Джон Ромеро заявив, що за інді-іграми майбутнє індустрії. За словами розробника, зробити свою гру зараз простіше, ніж будь-коли.