
Один із творців Doom Джон Ромеро вважає, що саме інді-розробники сьогодні визначають майбутнє ігрової індустрії. Про це він розповів у подкасті Deep Dive від студії Nightdive, де поділився своїм поглядом на те, що відбувається в індустрії.
Незважаючи на хвилю звільнень, закриття студій і навіть втрату фінансування власного проєкту, Ромеро налаштований позитивно. Доступ до розробки став як ніколи простим, а кількість якісних інді-ігор приємно радує: "Хочете побачити, скільки зараз інді-ігор? Зайдіть на Itch.io. Подивіться на релізи в Steam - більшість із них інді. Те ж саме на iOS і Android".
За його словами, йдеться не тільки про кількість: "Подивіться на переможців Game of the Year - часто це інді. Balatro, Helldivers 2, Clair Obscur, Minecraft - усе це починалося з незалежних проєктів".
Ромеро також підкреслює, що поріг входу в індустрію сильно знизився: якщо раніше без видавця вийти на ринок було майже неможливо, то тепер будь-який розробник може викласти гру на Itch.io або в Steam: "Раніше дистрибуція коштувала величезних грошей. Зараз усе по-іншому. Основна проблема - як зробити так, щоб твою гру взагалі помітили".
І саме в цьому, на думку Ромеро, і криється головний виклик для розробників: не в технологіях, а в дизайні та ідеях. "Технологічно ми вже все подолали. Залишилося одне питання: наскільки твоя гра дійсно цікава".
Раніше геймдиректор Shadow of the Colossus заявив, що часи інноваційного геймплею вже минули. Фуміто Уеда вважає, що ігри зараз підкуповують художнім стилем.