
Після пандемії ігрова індустрія занурилася в хаос, а масові звільнення стали звичним явищем. Однак свіжі аналітичні дані вказують, що найгірше ще попереду: очікується нова хвиля скорочень, яка може стати найбільшою за останні роки.
За даними аналітика Йоуста ван Дрейнена з компанії Aldora, звільнення початку 2025 року були лише провісником масштабних скорочень, які накриють індустрію найближчими місяцями. Причина - скасування безлічі ігор, які навряд чи виправдають очікування і не принесуть прибутку.
Особливо високі ризики в Ubisoft: студія готується до продажу приватним інвесторам, а це неминуче призведе до масових скорочень у всіх філіях. Уже зараз звільнення захлеснули такі гіганти, як Microsoft, Sony і NetEase, а в майбутньому ситуація тільки погіршиться.
На тлі економічної кризи в індустрії зростає попит на передплатні сервіси. Аналітики вважають, що Game Pass у 2025 році подолає позначку в 50 мільйонів передплатників, оскільки геймери шукають більш доступні способи грати. Крім того, всупереч прогнозам деяких експертів, GTA 6 навряд чи коштуватиме 100 доларів на релізі, на думку ван Дрейнена, базова версія гри залишиться у звичному ціновому діапазоні.
Раніше ми розповідали, що Sony провела масштабні скорочення в студіях Playstation, які відповідають за ексклюзиви. Під удар потрапили PlayStation's Visual Arts і PlayStation Studios Malaysia.