Нещодавно в спортивному симуляторі NBA 2К21 з'явилася реклама, яку не можна відключити. Ролики демонструються гравцям під час завантаження матчу. Таке нововведення видавця 2К вже розкритикували користувачі в мережі.
"Бачити рекламу в AAA-іграх і проектах з повною ціною ($60+) огидно. Пішли ви 2К21", – написав у Twitter користувач під ніком Mamba 24ever.
Своєю чергою портал Stevivor на власному YouTube-каналі опублікував кілька відео, де можна побачити, як під час завантаження матчу в NBA 2K21 користувачам рекламують шоломи віртуальної реальності Oculus Quest 2.
NBA 2K21
У виданні зазначили, що перевірили версії гри для Xbox One та PlayStation 4. В обох випадках перед матчем гравцеві демонструвалася реклама.
Подібна практика сприймається нормально в іграх, які використовують умовно-безкоштовну систему монетизації. Однак 2К21 це не стосується. Повна версія гри коштує в Steam 999 грн, а в PS Store – 1999 грн. Відповідно користувачі незадоволені тим, що заплативши за гру, змушені дивитися рекламу.
Раніше подібний скандал був з видавцем EA, який додав рекламу в спортивний симулятор EA Sports UFC 4. Після критики компанія видалила ролики з гри. А ось видавництво 2К поки ніяк не відреагувало на ситуацію.
Нагадавши:
- Баскетбольний симулятор NBA 2К21 вийшов 4 вересня на PS4, Xbox One, Nintendo Switch та ПК.
- Гру стримано прийняла преса, а користувачі й зовсім розкритикували. На Metacritic у ПК-версії симулятора 65 балів від критиків та 1,5 бала від гравців.
- У цифровому магазині Steam гра отримала 72% негативних відгуків на основі понад 5,8 тисячі рецензій.