Nvidia показала використання ШІ для створення "живих" NPC / Скриншот з відео

На конференції GTC 2024 корпорація Nvidia відзначилася не тільки "найпотужнішим у світі" чіпом для штучного інтелекту (ШІ), а й дечим іншим для геймерів. Це технологія, яка зробить персонажів у відеоіграх більш правдоподібними.

Технологічне демо під назвою Covert Protocol демонструє інтеграцію штучного інтелекту в ігри на рівні NPC, де за їхню поведінку відповідають не традиційні скрипти, а повноцінний ШІ.

У Nvidia впевнені, що якщо задіяти генеративний ШІ у іграх, вони стануть набагато комплекснішими та захопливішими, а NPC набагато "живішими". На поведінку неігрових персонажів впливатиме їхній життєвий досвід, риси характеру або навіть настрій у конкретний момент.

Як результат, кожне ігрове проходження стає унікальним, оскільки NPC постійно діють по-різному. Наскільки ця технологія близька до реалізації в іграх, поки не говориться, але незабаром Nvidia планує викласти технологію у відкритий доступ, щоб розробники могли інтегрувати її у свої проєкти.

Раніше Google представила нейромережу, яка зможе проходити будь-які ігри з вами. Це універсальний ШІ-партнер, який допоможе геймерам у кооперативі і з яким навіть можна буде поговорити. Розробники навчають технологію в No Man's Sky, Teardown, Valheim та інших популярних тайтлах.

В ігровій індустрії дедалі частіше ведуться дебати на тему застосування ШІ у створенні ігор. Генеральний директор Take-Two Interactive, компанії-видавця GTA, вважає, що "хіти створюються геніями, а не набором обчислень". ШІ лише дасть змогу краще й ефективніше виконувати цю роботу.

Вас також можуть зацікавити новини: