
Blizzard не заперечує, що користується ШІ, але робить це в дуже обмежених сферах. В інтерв'ю Eurogamer розробники World of Warcraft та Overwatch 2 розповіли, що штучний інтелект допомагає їм прибирати рутину, але не замінює творчість.
Габріель Гонсалес, провідний художник візуальної розробки WoW, зазначив, що технологію застосовують для "дрібної метушні", наприклад, підгонки шоломів під різні раси персонажів із незвичайними вухами або рогами:
"Філософія в тому, щоб звільнити команді більше часу для креативу, а не витрачати його на нудні завдання".
Директорка з дизайну WoW Марія Гамільтон додала, що штучний інтелект не здатний писати історії, які по-справжньому чіпляють гравців, а ось як помічник для талановитих творців він незамінний: "Йдеться швидше про те, щоб неймовірно талановиті люди не були змушені займатися неймовірно нудною роботою".
Схожої думки дотримується і керівник Overwatch 2 Аарон Келлер: "Blizzard завжди робила ігри вручну, з увагою до деталей. Для нас важливіша якість і стандарт Blizzard, ніж швидкість".
За словами розробників, усі персонажі, сюжети і світи Blizzard, як і раніше, будуть "handmade".
Раніше ми розповідали, що керівник франшизи Diablo Род Фергюссон раптово залишив Blizzard. Розробник курирував релізи Diablo 4 і Immortal.