
Останнім часом у Bloober Team справи пішли в гору: ремейк Silent Hill 2 був відмінно прийнятий критиками і гравцями. Ще й нещодавній анонс нового хоррора Cronos: The New Dawn підживлює інтерес гравців до студії.
Розробники з Bloober Team дали інтерв'ю виданню Gamespot, у якому розповіли про новий проєкт, а також підбили підсумки Silent Hill 2 Remake.
Директор і дизайнер студії Войцех Пейко зазначив, що команда не ігнорує негативні відгуки та усвідомлює минулі помилки. Продюсер Яцек Зіба додав: "Якось усередині студії ми сказали: 'Окей, раніше ми робили паршиві ігри, але ми можемо еволюціонувати.'"
Cronos: The New Dawn - це науково-фантастичний горор, у якому гравці опиняться між двома часовими лініями: постапокаліптичним майбутнім, враженим пандемією і населеним мутантами, і комуністичною Польщею 1980-х років. Головний герой, відомий як Мандрівник, повинен переміщатися в часі, щоб врятувати важливих персонажів і змінити хід історії.
Незважаючи на те що Cronos і ремейк Silent Hill 2 розроблялися паралельно, команди працювали незалежно одна від одної. "Ми не хочемо повторювати те саме. Це різні ігри з різними історіями, але обидві по-своєму унікальні", - наголосив Пейко.
Зіба зазначив, що успіх ремейка Silent Hill 2 став для студії важливим кроком уперед. "Багато хто сумнівався в наших можливостях, але ми довели, що здатні на багато що. Тепер ми хочемо показати, що можемо створювати оригінальні проєкти високого рівня".
Студія була обізнана про скептицизм і критику на свою адресу, особливо після анонсу роботи над такою культовою серією, як Silent Hill. "Це було непросто, але команда витримала тиск і впоралася із завданням. Тепер у нас чудовий настрій, і ми готові рухатися далі", поділився Зіба.
Bloober Team бачить у Cronos: The New Dawn можливість закріпити свій успіх і показати, що вони можуть створювати не тільки рімейки, а й оригінальні проєкти високої якості. "Ми хочемо знайти свою нішу, і здається, що ми її знайшли. Тепер ми хочемо розвиватися в цьому напрямку", - зазначив він.
Cronos: The New Dawn стане першим оригінальним survival horror від Bloober Team, де акцент зроблено на глибокий геймплей, що включає управління інвентарем і битви. Досвід, отриманий під час розробки ремейка Silent Hill 2, допоміг команді вдосконалити технічні аспекти та перейти від проєктів зі спрощеним геймплеєм до повноцінних механік виживання.
"Ми хочемо бути студією, яка асоціюється з якісними хорор-іграми. Це наш жанр, наша пристрасть, і ми не збираємося його змінювати", - наголосив Пейко.
Реліз Cronos: The New Dawn заплановано у 2025 році на ПК, PlayStation 5 і Xbox Series.
Раніше ми розповідали, що колишній технічний директор Rockstar поділився, що над GTA 6 працює більшість ветеранів студії. Серед них арт-директор, який працював із серією ще з GTA 3, а також керівник розробки Red Dead Redemption 2.