Свен Вінке пояснив, чому у Baldur's Gate 3 не було сюжетних DLC / Фото - Larian Studios

Розробники Baldur's Gate 3 підтвердили, що не планують випускати платні доповнення, незважаючи на величезний успіх гри та очікування аудиторії.

Замість DLC команда зосередилася на безкоштовних оновленнях, додаючи в гру великі нововведення і підтримуючи інтерес без монетизації. Глава студії Свен Вінке пояснив рішення просто: розробка доповнень здалася команді нудною і позбавленою справжньої пристрасті:

"У нас був величезний хіт. Усі говорили: 'DLC туди, DLC сюди', але ми сіли, подумали і запитали себе: 'Що ми насправді хочемо робити?'".

Останнє велике оновлення, Patch 8, додало в Baldur's Gate 3 12 нових підкласів, фоторежим і підтримку кроссплея. На цьому розвиток гри завершено: Larian офіційно повідомила, що переходить на роботу над новим проєктом.

Відео дня

Раніше арт-директор Larian розповіла, що Baldur's Gate 3 могла бути мультяшною, щоб бути схожою на стиль DnD. Студія двічі повністю змінювала дизайн усієї гри.

Вас також можуть зацікавити новини: