Арт-директорка Baldur's Gate 3 розповіла, який вигляд могла мати гра / Фото - Larian Studios

На тлі виходу фінального патча для Baldur's Gate 3 арт-директорка Larian, Альона Дубровіна, розповіла про несподівані деталі розробки: спочатку гра могла виглядати зовсім інакше.

В інтерв'ю для CD Projekt Red вона розкрила, що стиль на ранніх етапах був значно мультяшнішим. За її словами, команда щонайменше двічі кардинально змінювала візуальну стилістику проєкту:

"І це було не просто полірування, це було схоже на повний переворот. Спочатку ми пробували більш стилізовані підходи, я б сказала, навіть мультяшні".

На старті художники орієнтувалися на стилізацію в дусі ілюстрацій із книжок з Dungeons and Dragons: легкий, майже карикатурний підхід. Пізніше вирішили зрушити до більш реалістичного стилю, зберігаючи при цьому елементи стилізації. Але навіть тоді внутрішня команда відчувала, що щось не так.

Відео дня

Дубровіна зізнається, що в процесі пре-продакшену не існувало чіткого плану: розробники пробували різні підходи, шукали себе і діяли за принципом "зробити щось круте, але незрозуміло що саме". Переломний момент настав під час тестів катсцен, саме тоді стало зрозуміло, в якому напрямку рухатися - у нудний, але робочий реалізм.

Раніше ми розповідали, що список змін фінального оновлення Baldur's Gate 3 становить 48 сторінок тексту. Загалом у патчноуті близько 20 тисяч слів.

Вас також можуть зацікавити новини: