
Креативний директор Days Gone Джон Гарвін розкритикував індустрію за те, як вона поводиться з творцями оригінальних проєктів під час адаптації їхніх ідей в інші формати.
У пості в X (колишній Twitter) він наголосив, що, незважаючи на розрив зв'язків із Sony і Bend Studio, продовжує вважати Days Gone своїм особистим досягненням.
"Хоча зараз я ніяк не пов'язаний ні з Sony, ні з Bend Studio, Days Gone завжди залишиться моїм. Дякую всім, хто грав, підтримував і продовжує котити цим розбитим шляхом разом зі мною".
Приводом для такого поста стала хвиля інтересу до проєкту на тлі виходу Days Gone Remastered для ПК і PlayStation 5, а також доповнення Broken Roads.
Крім того, Гарвін підтримав висловлювання колишньої наративної директорки Sony Interactive Entertainment Кім Макускілл, яка зіткнулася зі схожою проблемою. У пості на LinkedIn вона розповіла, що, працюючи над ранніми версіями Until Dawn, так і не отримала офіційного визнання своїх заслуг.
Причиною стала її статусна приналежність до штату співробітників: за умовами контракту Макускілл була позбавлена права на роялті, контролю над інтелектуальною власністю і публічне згадування.
Раніше ми розповідали, що Sony скасувала наступну гру від розробників Days Gone, яка мала стати грою-сервісом.