Джон Кармак вражений технологією Muse AI від Microsoft / Фото - Microsoft

Нещодавно Microsoft продемонструвала технологію Muse AI показавши, як генеративний ШІ створює Quake 2 з нуля. Багато користувачів інтернету назвали розробку "черговими ШІ-помоями", але сам творець Quake Джон Кармак виявився іншої думки.

У себе в X ( колишній Twitter) розробник захистив Microsoft і зазначив, що це дуже цікава дослідницька робота:

"Що? Це вражаюча дослідницька робота!".

Microsoft опублікувала статтю про роботу над ШІ-версією Quake 2 у науковому журналі Nature. Щоб відтворити хоч щось, що нагадує Quake 2, Microsoft використовувала дані про 60 тисяч матчів, що становлять майже 28 терабайт інформації. Для порівняння, оригінальна гра була створена командою з кількох десятків людей.

Відео дня

Хоча це дослідження, безумовно, демонструє потенціал штучного інтелекту, викликають питання його практичне застосування. Ми всі бачили, як генеративні ШІ-системи з часом стали створювати все більш правдоподібний контент, але чи варто витрачати такі ресурси на відтворення 30-річної гри?

Вартість роботи високопродуктивних серверів, які використовувалися для генерації цього демо, безумовно, значно перевищує витрати, які були б на створення гри невеликою командою.

Раніше ми розповідали, що ентузіаст зміг додати нейромережу для генерації картинок у Minecraft для створення будівель. Штучний інтелект використовує технологію Voxel Diffusion.

Вас також можуть зацікавити новини: