Колишній креативний директор SEGA Тохісіро Нагосі та творець серії ігор Yakuza вважає, що скоро гравці перестануть звертати увагу на розміри ігор через надлишок проєктів на ринку.
Думкою розробник поділився в інтерв'ю виданню VGC. Він вважає, що хоч зараз і не так багато оригінальних проєктів, але кількість ігор сягнула такої кількості, що пройти їх усі просто неможливо: "Хоча зараз не так багато повністю оригінальних ігор, якщо брати до уваги зарубіжні проєкти, то є так багато тайтлів, що неможливо зіграти в усі. Я вважаю, що кількість консольних ігор у житті звичайних геймерів може бути злегка надмірною."
Нагосі думає, що ера, коли якість гри багато в чому оцінюється за її розмірами, добігає кінця.
Хоча продовжує виходити багато нових тайтлів, мені здається, що епоха ігор, де головним фактором продажів є їхній обсяг, наближається до кінця.
Розробник уже застосовує свою теорію до власного проєкту. Зараз Нагосі разом зі своєю Nagoshi Studios працює над неанонсованою екшн-адвенчурою. Геймдизайнер хоче зменшити обсяги свого проєкту, щоб збільшити щільність контенту, який може запропонувати гра: "Час би вже визначитися з остаточним обсягом, але я все ще думаю, чи достатньо він хороший. Звичайно, у нас є карта, але поточна версія настільки велика, що майже занадто велика. [...] Я думаю це потрібно, щоб правильно пов'язати масштаб карти із задоволенням від гри"
Нещодавно геймдиректорка нової рольової гри від Obsidian розмірковувала про важливість системи романів у RPG. На її думку, якщо персонаж спочатку добре написаний, то гравець прив'яжеться до нього і без романтичних стосунків.