Концепт одного з мутантів скасованого сиквела S. T. A. L. K. E. R. / скріншот

В ході масштабного витоку в Мережу потрапила велика кількість концепт-артів, дизайн-документ з описом сюжету, вихідний код рушія X-Ray Engine 2.0, а також ранній білд гри S.T.A.L.K.E.R. 2, яку скасували у 2011 році.

Інформацію злили частинами – на форумі ap-pro.ru і на сторінці Вісник "Того Самого Сталкера" в соціальній мережі ВКонтакті. Тому деякі деталі сюжету скасованого сиквела відрізняються у документах.

Свиня-мутант / скріншот
  • За однією версією диздока, сюжет S.T.A.L.K.E.R. 2 мав розгортатися у 2015 році – через три роки після подій «S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля». Головним героєм цієї версії виступав невідомий сталкер, який мучиться кошмарами про Зону. У якийсь момент він вирішує знову вирушити до Чорнобильської АЕС, щоб зрозуміти сенс своїх бачень, але в процесі його втягують у мережу інтриг. По ходу сюжету гравець міг зустріти відомих персонажів першої частини, серед яких Доктор та Стрілець. Тут також згадується протистояння з організацією НДІЧАЗ, про яку нещодавно знову заговорили в GSC Game World, і пристрій, здатний створювати артефакти або навіть знищити Зону.
  • За іншою версією дизайн-документа головним героєм сиквела міг стати сам Стрілець. А події могли піти в тому ж ключі, що й в першому варіанті.
Таймлайн подій гри / скріншот

Згідно з описом, сюжетна кампанія скасованого S.T.A.L.K.E.R. 2 тривала 10 годин. А повне проходження з виконанням усіх завдань могло зайняти 30 годин.

Мапа гри / скріншот

При цьому у гравців в сиквелі була б можливість створити своє угруповання і базу, яку можна було вдосконалювати.

Угруповання "Борг" / скріншот

Ще розробники планували додати багатокористувацький режим на 32 гравці.

Арт локації / скріншот

Ранній білд скасованого S.T.A.L.K.E.R. 2 датовано груднем 2011 року.

Кадри скасованого сиквела на рушії X-Ray Engine 2.0 / скріншот
Ще один кадр S.T.A.L.K.E.R. 2 на рушії X-Ray Engine 2.0 / скріншот

Нагадаємо, 9 грудня 2011 року керівник української студії GSC Game World Сергій Григорович несподівано оголосив про припинення розробки S.T.A.L.K.E.R. 2 і розпустив команду. Студія відновила свою роботу, випустивши "Козаки 3" у 2016 році. А у 2018 році Сергій Григорович оголосив про створення S.T.A.L.K.E.R. 2. Ця гра буде відрізнятися від скасованої версії, документи якої й потрапили в Мережу.

Підписуйтесь на канал УНІАН Ігри в Telegram