
Студія IO Interactive, відома за серією Hitman, задумалася над своїм видавничим майбутнім після провалу MindsEye.
Нагадаємо, 2017 року IOI викупила себе у Square Enix і стала незалежною, а пізніше сама видала Hitman 3. У 2024 році компанія пішла далі і запустила лейбл IOI Partners, щоб випускати проєкти сторонніх студій. Першим став MindsEye - дебютна гра від студії Build a Rocket Boy, заснованої колишнім президентом Rockstar North Леслі Бензісом.
Але реліз 10 червня обернувся катастрофою. Соцмережі заполонили ролики з багами і технічними проблемами, а огляди, що вийшли із затримкою, оскільки журналістам не дали раннього доступу, принесли грі 37 балів на Metacritic.
Глава IOI Хакан Абрак в інтерв'ю IGN визнав, що запуск виявився "дуже важким" і явно не тим, на що розраховували обидві сторони. За його словами, IOI хотіла лише допомогти з дистрибуцією і вірить, що у MindsEye ще є потенціал. Але коли мова зайшла про плани видавництва на майбутнє, відповідь була обережною:
"IO Interactive публікуватиме власні ігри. А ось IOI Partners? Це ще належить вирішити".
Раніше ми розповідали, що новий проєкт від творців GTA - MindsEye - офіційно найгірша гра 2025 року. середня оцінка критиків на Metacritic - лише 37 балів зі 100, і це найнижчий рейтинг серед усіх релізів цього року.