Олександр Ярославський

Україні пора переходити від заяв та намірів до конкретних кроків у реалізації проектів з розвитку дорожньої інфраструктури.

Про це у розмові з журналістом видання «Новое время» заявив відомий український бізнесмен Олександр Ярославський.

«Тендери — це не показник, — зазначив засновник і президент групи DCH у коментарі журналісту для матеріалу про стратегії розвитку дорожньої інфраструктури України. — Я хотів би вже побачити хороші дороги. Ну, послухайте, тендери можуть пройти, а хороші дороги можуть так і не з'явитися. Мене цікавить тільки фінальний результат».

Відео дня

Читайте такожЯрославський: Практика використання статусу депутата в особистих цілях та для тиску на правоохоронців повинна залишитися в минулому

«[Ярославський] сказав, що береться за ремонт або будівництво ділянки в 300 км в районі Харківської та Дніпропетровської областей, для чого залучає до себе в компаньйони іноземну компанію», — нагадав автор НВ у статті про стратегії Укравтодору з розвитку та відновлення дорожньої інфраструктури країни. Розмір інвестицій у цьому напрямку в загальнонаціональному масштабі оцінюється в суму 100 млрд грн.

Як зазначає НВ, Ярославський підтвердив свою готовність боротися на відкритих тендерах за будь-яку з ділянок в Харківській або Дніпропетровській області вартістю від 2,5 млрд до 7,5 млрд грн. На підтвердження серйозності своїх намірів глава DCH нагадав, що володіє величезним досвідом реалізації масштабних інфраструктурних проектів — саме Ярославський виступив генеральним інвестором підготовки Харкова до проведення фінальних поєдинків Євро-2012 і створив необхідні об'єкти міської інфраструктури, в які інвестував близько 300 млндоларів.

«Ви зараз стоїте на стадіоні, який ми будували, — говорить Ярославський під час зустрічі з журналістом НВ, — Ви прилітаєте в аеропорт [Харків], який був побудований практично з нуля. Я допомагав Харкову і в будівництві доріг. Навколо стадіону дві або три дороги теж ми будували», — нагадав президент групи DCH.

Бізнесмен відзначив гнітючий стан українських доріг і поділився, що через це уникає переїздів, а віддає перевагу перельотам.

«Я давно не їздив дорогами між Харковом і Дніпром. Просто не хочу їздити поганими дорогами, — ділиться Олександр Ярославський. — Якщо мені потрібно дістатися з Харкова у Дніпро, я лечу літаком», — розповів засновник та голова DCH Group, додавши, що нова система розподілу підрядів на ремонт доріг, створена Укравтодором, може позбавити галузь корупції та допоможе залучити до будівництва доріг великі міжнародні компанії.

DCH також має намір залучити іноземного партнера для реалізації проектів у сфері розвитку та модернізації дорожньої інфраструктури: «Це буде західний партнер. Це фахівці, які багато десятиліть будують по світу дороги», — сказав Ярославський в бесіді з журналістом НВ.

Раніше бізнесмен заявив, що український уряд підготував конструктивну стратегію реконструкції та розвитку дорожньої інфраструктури країни, яка дозволить залучити бізнес до цих проектів на прозорих умовах. Голова DCH, який бере участь у найбільш значущих урядових форумах з розвитку дорожньої інфраструктури України, зазначав, що вже час переходити від презентацій і тендерів до роботи.

«Я думаю, що двох форумів цілком досить, щоб взятися за лопати, за катки і почати працювати», — сказав Ярославський під час стратегічної зустрічі «Зшити Україну: безпека, будівництво, фінансування». На іншому форумі такої ж тематики в кінці січня бізнесмен заявив про готовність приступити до робіт зі створення високоякісних доріг в Україні вже у березні, як це анонсували прем'єр-міністр і голова Укравтодору.

Інвестпортфель DCH включає активи в таких галузях як будівництво і девелопмент (мережа ТРЦ Караван Megastorе в Києві, Харкові та Дніпрі, готель Kharkiv Palace, РК Воздвиженка), фінанси (страхова компанія ІНГО), промисловість (ХТЗ, рудник "Суха Балка", Дніпровський метзавод), транспорт (міжнародний аеропорт Харків), спорт (регбійний клуб Олімп). У жовтні 2019 року Ярославський заявив про готовність групи інвестувати у створення аеровокзального комплексу міжнародного аеропорту «Дніпро», про готовність брати участь у приватизації заводу Електроважмаш і Харківобленерго, а також про наміри взяти участь у проектах з модернізації дорожньої інфраструктури.