Проектування космічного апарату з штучною гравітацією може бути способом мінімізації таких змін / фото videoblocks.com

Вчені виявили нову небезпеку тривалого перебування в космосі. Дослідження опубліковано в The New England Journal of Medicine, повідомляє The Telegraph.

Тривале перебування в умовах мікрогравітації призводить до змін у головному мозку.

Так, порушується нормальна робота областей, відповідальних за увагу, фокусування, планування, організацію і пам'ять. Також піддаються деградації ділянки головного мозку, відповідальні за просоціальну поведінку.

«Це не те, що ви хотіли б у довгостроковій місії. Астронавти, що страждають такими порушеннями, не зможуть побачити об'єкти великого плану, прочитати мануали або провести базові дослідження на належному рівні», — вважає викладач астрономії Ден Браун.