Ресторани зазнають відчутних збитків від неявки клієнтів, які зарезервували стіл \ Вікіпедія

Все більше паризьких ресторанів починають вводити штрафи для клієнтів, які забронювали столик, але потім не з'явилися в призначений час, подібно до того, як вчиняють у багатьох готелях.

Читайте такожДубайський ресторан запускає вечері у форматі 3D

Як повідомляє The Times, за словами керуючого директора Асоціації преміальних ресторанів Les Grandes Tables du Monde Ніколя Шатенье, «відвідувачі навіть респектабельних ресторанів нерідко скасовують бронь, не маючи ні найменшого уявлення про те, якого економічного збитку вони завдають ресторану», передає kommersant. Він підкреслив, що збитки мішленівського ресторану від неявки клієнтів або занадто пізнього скасування броні можуть становити 60-150 тис. євро на рік.

Відео дня

Як заявив в інтерв'ю The Times засновник онлайн-сервісу з бронювання ресторанів Zenchef Ксавьє Зейтун, «падіння виручки може становити до 25-30%». За його словами, вже 245 паризьких ресторанів перейшли на систему, при якій клієнт вводить дані своєї картки при бронюванні столика, а ресторан попереджає клієнта, що у випадку неявки з неї буде списана певна сума. Так, ресторан 58 на Ейфелевій вежі попереджає, що за скасування броні не раніше ніж за 60 днів штраф не стягується, але за більш пізнє скасування з клієнта стягується від 50% до 100% за суму чека (в даному ресторані клієнт обирає страви з меню вже при бронюванні на сайті). А штрафні санкції історичного ресторану Tour D'argent складають від 100 євро до 200 євро.