
Про це повідомляє прес-служба Державної Азовської морської екологічної інспекції.
Розлиття нафтопродуктів відбулося 28 липня, однак Державна морська екологічна інспекція була проінформована про те, що трапилося тільки на наступний день, в зв'язку з чим звинуватила керівництво судноремонтного заводу в приховуванні факту аварії.
Читайте також"Криві" шляхи вирішення "сміттєвої" проблеми в Україні
«Як виявилося, витік шкідливих речовин у вигляді відпрацьованих нафтопродуктів сталася в районі
станції №1. Там намагалися потайки від Держекоінспекції ліквідувати наслідки забруднення, і це вдалося далеко не відразу і не повністю», - йдеться в повідомленні.
Сьогодні, 1 серпня, адміністрація судноремонтного заводу повинна була завершити заходи з ліквідації наслідків забруднення, однак станом на 13:00 в Держекоінспекцію не надійшло відповіді. У відомстві зазначили, що у разі невиконання даного припису винні будуть притягнуті до відповідальності згідно з чинним законодавством України.
До цього розлив нафтопродуктів в Азовське море стався 22 липня. У інциденті Держекоінспекція звинувачує постанова Кабінету міністрів «Про внесення змін до Правил охорони внутрішніх морських вод і територіального моря України від забруднення та засмічення», згідно з яким Державна Азовська морська екологічна інспекція має здійснювати екологічний контроль судна виключно у випадках, коли з нього скидаються видимі частини, з'являються видимі сліди нафти чи інших забруднюючих речовин.