Україна мала б розробити власну стратегію запобігання чи мінімізації негативних кризових явищ, заявляє експерт / фото УНІАН

В контексті загострення глобальних кризових явищ у світовій економіці, Україна мала б розробити власну стратегію запобігання чи мінімізації негативних кризових явищ. Основу такої стратегії міг би скласти якраз проект «Велике будівництво», який оголосив президент В.Зеленський. Таку думку висловив президент Транспортно-промислової кампанії «Данко» Денис Чумак, коментуючи реалістичність виконання програми «Велике будівництво».

Читайте такожУкраїна входить у світову фінансову кризу сильнішою, ніж у 2008 році - прем'єр

«Не можна ставитися до проекту «Велике будівництво» лише як до спроб інфраструктурного оновлення економіки. Ми будуємо не тільки дороги, ми розвиваємо нові економічні зв’язки, стимулюємо приток інвестицій, розвиток зайнятості, підтримку вітчизняного бізнесу. В цьому сутність «Великого будівництва». Це – класична формула, коли інвестиції у будівництво доріг та житлове будівництво стають паротягом всієї економіки. Але лише в тому випадку, якщо розглядати проект глобально. А це означає виплата податків в Україні, підтримка виробника в Україні, розвиток зайнятості для українців, технологічне оновлення українських підприємств». – так прокоментував глобальні наслідки «Великого будівництва» президент компанії Данко.

Відео дня

На його думку, потрібно зробити все можливе, щоби максимальна кількість інвестицій у інфраструктурне будівництво осіла с саме в Україні. «Якщо ставитися до цього проекту не глобально, то може виникнути ситуація, коли з запланованих 80 млрд грн третина коштів буде так чи інакше виведена за кордон. Це ж саме може стосуватися підтримки зайнятості та технологічних потужностей. Поки що ми в компанії доларами розраховуємося лише за бітум. При цьому розвиваємо власні промислові потужності, даємо роботу сотням людей, інвестуємо у соціальну інфраструктуру регіонів, купуємо та утримуємо потужний парк спецтехніки. Проект «Велике будівництво» має бути в тому ж числі стимулом для розвитку вітчизняного бізнесу, а не стримуючим фактором. Це питання не тільки конкуренції, це також питання національних інтересів».