Законопроект про водний транспорт до другого читання був суттєво допрацьований, і зараз він є збалансованим.
Про це в інтерв'ю УНІАН розповів голова підкомітету з питань річкового транспорту Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури, ідеолог і один з авторів законопроекту про внутрішній водний транспорт (№1182-1-д) Артем Ковальов.
За його словами, з моменту ухвалення документа в першому читанні, що відбулося в квітні цього року, він був істотно допрацьований з урахуванням 90% правок і зауважень, які надійшли від бізнесу, народних депутатів і міністерств.
"Наприклад, ми передбачили безкоштовну реєстрацію суднових журналів замість їх видачі. Процедуру ведення реєстру об'єктів інфраструктури для більшої її прозорості виклали відповідно до закону "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності". Ми залишили ліцензування тільки для пасажирських перевезень і небезпечних вантажів, а також ввели спеціальний дозвіл при реалізації ґрунту, вилученого в результаті днопоглиблювальних робіт. Передбачили можливість скидання стічних вод з суден виключно після обробки та знезараження у відповідних суднових установках, виключили можливість фінансування інфраструктури внутрішнього водного транспорту за рахунок коштів портових зборів. Дозволили річковим портам надавати послуги суднам з максимальною осадкою понад 4,5 метра - але за умови, якщо вони сплатили передбачені збори в найближчому морському порту. І так далі", - розповів Ковальов.
Також він додав, що за багатьма нормами законопроект передбачає перехідний період, а за деякими з них - до трьох років.
Ковальов переконаний, що голосів у Раді для ухвалення цього законопроекту вистачить і додає, що його фінальна версія є найкращою з усіх раніше розроблених документів.
Повну версію інтерв'ю з Головою Підкомітету з питань річкового транспорту Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури Артемом Ковальовим читайте на сайті УНІАН.