Ігрові компанії бояться використовувати ШІ в розробці / Фото - Rockstar Games

Цього тижня Take-Two подала щорічний звіт 10-K до Комісії з цінних паперів США. Серед стандартних для індустрії ризиків, на кшталт високої конкуренції, з'явилася оновлена згадка про штучний інтелект.

Як повідомляє Джейсон Шрайер з Bloomberg, компанія позначила ШІ як фактор, який може призвести до серйозних юридичних і репутаційних ризиків.

Окремо підкреслюється, що інтеграція таких технологій може викликати посилену увагу регуляторів, і навіть якщо йдеться про внутрішньоігровий експеримент, реакція аудиторії здатна поставити під загрозу ділову репутацію та фінансові показники:

Відео дня

"Розвиток технологій штучного інтелекту в нашій галузі вплинув на виробництво ігор для розробників та ігровий досвід для гравців. Використання цієї нової технології, що розвивається, яка перебуває на ранніх стадіях широкого комерційного застосування, створює соціальні та етичні проблеми, які можуть призвести до юридичної та репутаційної шкоди і відповідальності".

У звіті Electronic Arts риторика схожа. Компанія пише, що вже використовує ШІ в бізнесі та розробці, але підкреслює: якщо не керувати цим належним чином, можливі юридичні та репутаційні наслідки, втрата довіри з боку користувачів і негативний вплив на бізнес.

В ігровому ком'юніті вже давно наростає опір генеративному ШІ. Користувачі висміюють проєкти, в яких замішаний ШІ-контент, критикують студії, що розміщують вакансії з вимогою досвіду роботи з ШІ-інструментами, і бойкотують експерименти з ШІ-озвучкою.

Навіть відтворення голосу Дарта Вейдера у Fortnite за згодою сім'ї Джеймса Ерла Джонса викликало напружену реакцію серед профспілок і частини спільноти. Фундаментальний конфлікт тут не стільки в технології, скільки в сприйнятті: геймери хочуть відчувати, що за грою стоять живі люди, а не алгоритми.

Раніше ми розповідали, що Microsoft показала Quake 2, який повністю зробила нейромережа, і в нього навіть можна пограти.

Вас також можуть зацікавити новини: