Оббе Вермей розповів, що вирізали з GTA 4 / Фото - Rockstar Games

Сьогодні GTA 4 виповнилося 17 років, на честь цього колишній технічний директор Rockstar North Оббе Вермей поділився закуліссям розроблення ігор, і розповів, скільки всього довелося вирізати заради "некстгену".

Ветеран студії розповів у X ( колишній Twitter), щоб зробити гру по-справжньому некстгеновою, розробникам довелося піти на серйозні жертви.

Вермей перерахував цілий список вирізаних фіч, які вже були в GTA: San Andreas: параметри ваги і витривалості, стелс, плавання під водою, літаки, джетпаки, танки, тюнінг, кілька міст і навіть велосипеди. Майже все це прибрали просто тому, що не вистачало часу, художники і техвідділ не встигали довести всі елементи до потрібної якості.

Відео дня

На відміну від попередніх частин, місії в GTA 4 вперше почали проєктувати навколо сюжету, а не навпаки. Пріоритетною платформою стала Xbox 360, на ній було простіше працювати, тоді як Playstation 3 завдавала чимало болю. Водночас, команда реалізувала багатокористувацький режим на 32 людини, саме він у майбутньому став основою для GTA Online.

Спочатку реліз планували на жовтень 2007-го, але вже за три місяці стало зрозуміло: не встигають. Перенесення було неминучим. Вермей вважає, що з GTA 6 може повторитися схожа ситуація, але підкреслює, що це його особиста думка, а не інсайд.

Він також пояснив, чому четвірка спочатку вийшла на консолях: тоді вони приносили більше грошей. Але зараз ситуація змінилася, і він сподівається, що ПК-версія GTA 6 з'явиться швидше.

Також, на думку Вермея, Rockstar не варто випускати більше трейлерів, хайпу навколо гри і так достатньо, а ефект несподіванки тільки посилить реліз.

Вермей пішов з Rockstar через дев'ять місяців після виходу четвертої частини. Усе через зростання команди, після чого робота стала приносити все менше задоволення. Він тоді припустив, що серія стане похмурішою і реалістичнішою, але, за його словами, на щастя, цього не сталося. І про відхід він не шкодує.

Раніше Оббе Вермей розповів, що вирізали з San Andreas. Спочатку планувалося, що кожне місто штату розташовуватиметься на окремій карті, а гравцеві потрібно буде подорожувати між ними на транспорті.

Вас також можуть зацікавити новини: