
Вважається, що формула ідеального сиквела - це взяти минулу гру і зробити її більшою та кращою. Саме такого принципу дотримувалася Rockstar під час розробки GTA 5.
Провідний дизайнер п'ятої частини GTA Бен Гінчліфф дав інтерв'ю YouTube каналу GTA VI O'clock, де розповів, що Rockstar проаналізувала успіх GTA 4 і вирішила, що наступна частина має бути такою самою, але більшою:
"Внутрішнє бачення 5-ї частини полягало в тому, щоб стати більшою і кращою. Завжди йти далі, зробити її більш кінематографічною, змусити гравця відчувати себе як у кіно. У цьому й полягала мета - просто просувати її в усіх сферах."
Це не так просто, як звучить, згадує Гінчліфф. Grand Theft Auto 4 вже була просто величезним проектом, і перед командою постало непросте питання: а як розширити межі ще далі? "Деталі машин, підвіска, як машина кренитиметься на поворотах, як спускатимуть шини. Безліч дрібниць - як зробити шини кращими, як змусити пішоходів реагувати краще, як краще розповісти історію?"
Rockstar твердо вирішила, що головним елементом GTA 5 мають стати три головні герої. Адже тільки так можна ще більше розширити межі з головним героєм: "Три персонажі - це теж було дуже важливо, мати персонажів, між якими можна перемикатися, щоб ми могли спробувати отримати кілька кінцівок і різні взаємодії персонажів."
Ну що з цього вийшло ми і так всі знаємо. Але як Rockstar збирається ще далі розширювати GTA 6? Бен Хінчліфф впевнений, що реалізм і опрацювання нової Grand Theft Auto 6 просто вразить уяву гравців.