Ентоні Галлегос розповів, чому люди люблять ігри про виживання / Фото - Unknown Worlds

Дизайнер Subnautica 2 Ентоні Галлегос пояснив, чому, на його думку, люди так люблять ігри в жанрі виживання.

Як розробник розповів в інтерв'ю журналу EDGE, уся справа в базових інстинктах: "Ми всі маленькі мавпочки. Усім нашим мавпячим мізкам потрібні їжа і укриття".

Він вважає, що саме ця простота і зрозумілість закладених у жанрі цілей пояснює, чому такі ігри знаходять відгук у широкої аудиторії.

Відео дня

Галлегос навів приклад з особистого досвіду: коли він працював в одній Marvel-студії, колеги іноді приводили дітей на роботу. Одного разу він побачив, як дитина грає в Astroneer, це доволі складна гра, в якій толком немає навчання. Однак через дві години дитина побудувала повноцінну і продуману базу: "Я був у шоці. Або ця дитина геній, або механіки survival-ігор настільки прості й універсальні, що їх здатний освоїти кожен".

Subnautica 2 вийде в ранньому доступі 2026 року. Дія знову розгорнеться в підводному світі, повному небезпек і ресурсів для виживання.

Однак проєкт створюється вже без його початкових авторів - їхнє несподіване звільнення минулого місяця викликало хвилю критики та заклики до бойкоту. Тепер розробкою Subnautica 2 керує один із творців Dead Space Стів Папутсіс.

Вас також можуть зацікавити новини: