
Бельгійський розробник Стайн Спанхове створив експериментальний AR-додаток, який дає змогу блокувати рекламу в реальному світі, прямо як AdBlock у браузері.
Він працює на окулярах доповненої реальності п'ятого покоління від Snap і використовує ШІ Gemini від Google для розпізнавання брендів і рекламних поверхонь.
Застосунок визначає логотипи, білборди, упаковку і замінює їх червоними прямокутниками з підписами, ніби закриваючи рекламу від погляду користувача.
У демонстраційному відео система успішно приховує рекламні щити, постери, бренди на продуктах і навіть заголовки в газетах. Усе це в реальному часі, через камеру окулярів.
Програма використовує бібліотеки та API, опубліковані Snap на GitHub, і поки працює тільки на їхніх фірмових окулярах. У майбутньому, за словами Спанхове, можна буде замінити червоні блоки на користувацькі зображення або замітки:
"Це рання версія, але вже зараз можна уявити майбутнє, де ми самі вибираємо, який контент бачити в реальності".
Поки що такі технології доступні лише ентузіастам, які підписалися на Snap Spectacles за 99 доларів на місяць.
Раніше ми розповідали, що Google показав, як працюють їхні розумні окуляри з камерою, навігатором і перекладачем. Презентація проходила в прямому ефірі.