Розробники God of War Ragnarök розповіли, якого персонажа було найскладніше створювати / фото Santa Monica Studio

Наближається реліз God of War Ragnarök, і розробники з Santa Monica Studio діляться все більшою кількістю подробиць про гру. Нещодавно вони розповіли, якого персонажа було найскладніше створювати.

Інформація надійшла від творчого директора проекту Рафа Грассетті. На своєму акаунті в Instagram він почав відповідати на питання фанатів про God of War Ragnarök. Один з користувачів поцікавився, якого персонажа в проекті було найскладніше створювати.

Грессетті відповів коротко і ясно: "Одіна". Потім директор додав, що над втіленням верховного скандинавського бога в грі працювали довгий час. Тому керівник не може дочекатися, коли гравці побачать громовержця.

Відео дня

Виходить, що Кратос і Атрей будуть перетинатися з Одіном. Можливо, розробники навіть реалізували бій з богом. При цьому в попередній частині серії зі знаменитих представників скандинавського пантеону фігурував тільки Бальдр. Сюди ж з натяжкою можна віднести синів Тора — Моді і Магні.

God of War Ragnarök — основні подробиці

  • Це продовження God of War 2018 року — м'якого перезапуску серії в антуражі скандинавської міфології.
  • За сюжетом сиквела головний герой Кратос і його син Атрей повинні запобігти Рагнароку — загибелі богів і всього сущого.
  • Центральними ворогами в God of War Ragnarök будуть Фрейя і Тор, а Тюр, судячи з усього, стане союзником протагоніста.
  • У продовженні серії з'являться нові противники, вміння і локації, наприклад, світ Свартальфахейм.
  • God of War Ragnarök вийде 9 листопада 2022 року на PS5 і PS4.

Вас також можуть зацікавити новини: