
Hopetown, дебютний проєкт студії Longdue Games, позиціонується як "духовний спадкоємець" Disco Elysium. Нещодавно розробники показали перший скріншот, і візуально гра має вражаючий вигляд: виразна палітра, мальовничий стиль, настільки гарний, що можна прийняти за концепт-арт.
Однак діалоги викликають питання. У наведеному прикладі головний герой звертається до літньої жінки, яка годує голубів: "Дозвольте представитися, я не сру там, де п'ю... хоча бачу, що для вас це не проблема". Інші варіанти відповіді включають "Я краще облизну смітник" і "Так, годуй масу! ЖЕРІТЬ, НЕБЕСНІ ЩУРИ!".

Розробники явно надихаються епатажем Disco Elysium, але поки це більше нагадує спробу копіювати стиль без глибини оригіналу. Можливо, текст виявиться кращим у контексті повної гри, але поки залишається відчуття, що Hopetown успадкував зовнішню оболонку DE, не до кінця зрозумівши суть.
Також не варто забувати, що директор цього проєкту Ріаз Мула планував використовувати ім'я одного з провідних сценаристів Disco Elysium Арго Тууліка для просування гри, а коли розробник відмовився - Мула просто викинув Тууліка на мороз.
Раніше ми розповідали, що Саманта Беар, яка озвучила Карлах у Baldur's Gate 3, принципово відмовилася від ролі в одному з "духовних спадкоємців" Disco Elysium. Цілком можливо, це якраз була Hopetown.