Даніель Вавра емоційно спілкується з фанатами KCD 2 / Фото - Warhorse Studios

Після виходу Kingdom Come: Deliverance 2 гравці почали активно спілкуватися з геймдиректором проєкту Даніелем Ваврою в соціальних мережах, а розробник і радий поділитися своїми емоціями від успіху гри.

Один із користувачів X (колишній Twitter) попросив полагодити лицьові анімації, тому що вони виглядають занадто механічними. На це творчий директор Warhorse Studios Даніель Вавра відповів, що це максимум, який могла дозволити собі студія з урахуванням масштабу гри:

"У нас більше діалогів, ніж у будь-якій іншій грі. Набагато більше, ніж в іграх з бюджетами, які вдесятеро перевищують наш. У нас майже стільки ж катсцен, як у Death Stranding, за бюджету в п'ять разів меншого, і в багатьох із них цілі натовпи людей. Це найкраще, що ми могли зробити".

Нагадаємо, що Kingdom Come Deliverance 2 поставила рекорд, як гра з найбільшим сценарієм, забравши це звання у Baldur's Gate 3.

Відео дня

Крім обговорення графіки, Вавра обрушився на Metacritic, заявивши, що віддає перевагу OpenCritic, оскільки там представлено більше рецензій та інформації.

Він також зазначив, що будь-хто може залишити користувацький огляд на Metacritic, що, на його думку, призводить до накрутки негативних відгуків ботами: "Користувацькі відгуки на Metacritic тепер відкриті, і вгадайте що? "Анти-воук-воїни" старанно працюють. Вас уже більше мільйона, хто купив гру, тож, якщо вона вам сподобалася, залиште відгук. І поки ви там, не забудьте зарепортити цих ботів".

Реліз Kingdom Come: Deliverance 2 відбувся 4 лютого. Гра доступна на ПК, Playstation 5 і Xbox Series. Сиквел отримав дуже теплий прийом як від критиків, так і гравців. Багато хто пророкує проєкту звання "Гра року".

Раніше ми розповідали, що Kingdom Come: Deliverance 2 стала найпопулярнішою грою в Steam, досягнувши онлайну в 160 тисяч осіб.

Вас також можуть зацікавити новини: