За даними численних досліджень, клімат суттєво впливає на продуктивність праці. Наприклад, японські вчені встановили, що підвищення температури у приміщенні всього на 1 градус вище за норму, зменшує продуктивність працівників в середньому на 2%. А згідно експерименту, проведеному у США, підвищення температури впливає на здатність приймати розумні рішення. Так, серед студентів, що знаходились у прохолодному приміщенні (+19°C) більш оптимальний тариф мобільного зв’язку обрали в 2 рази більше людей, ніж серед студентів, котрі знаходились у більш теплому (+25°C). Інше дослідження показало, що за температури вище 27°C у більшості людей починаються проблеми з математикою та концентрацією уваги.

Відсутність комфортного стабільного клімату всередині офісів призводить до значних втрат у компаніях, та й у масштабах країни. Наприклад, в Австралії зменшення продуктивності у спекотні місяці призводить до втрат для економіки у розмірі 6,2 млрд. долларів.

Уникнути таких негативних наслідків допоможе сучасна кліматична система. Тим більше, що сучасна техніка має не тільки функції охолодження чи нагрівання, а й очищення, осушування, зволоження повітря, а також рекуперації тепла. Наприклад, серед обладнання японської корпорації DAIKIN – світового лідера у виробництві кліматичної техніки – для офісних центрів найкраще підходять системи VRV, чиллери і фанкойли, напівпромислова серія Sky Air, вентиляційні системи Professional, Modular R, Modular P, Modular L та cистеми VAM/VKM.

Відео дня

 «Обладнання DAIKIN дійсно може створити ідеальний клімат в офісах. А оскільки ця техніка надійна та енергоефективна, власники бізнесу зможуть зекономити на експлуатаційних витратах і обслуговуванні», - говорить  Володимир Степура, директор компанії «Ліконд», офіційного дистриб’ютора DAIKIN в Україні.

Кажуть, що для стимулювання творчості та прискорення процесів мислення колег, Марк Цукерберг у кімнатах переговорів надає перевагу температурі +15°C. Проте, оптимальною робочою температурою фахівці все ж таки вважають 22-24°C  при вологості повітря 40-60%. А психологи стверджують, що комфортний клімат в офісах, з урахуванням індивідуальних особливостей працівників, призводить до рівних ділових та дружніх відносин між співробітниками, що у свою чергу, ще більше сприяє підвищенню ефективності праці.